søndag 5. juli 2009

Bukkerittet

Bukkerittet er et flott ritt som går på skeikampen. Løypa svinger frem og tilbake over Per Gynt vegen, på fjellstier og fjellveier. Den fantastiske naturen gjør også dette til en flott naturopplevelse. Det var min første tur i denne løypa, og jeg kommer garantert til å stille til start her flere ganger. Et supert ritt!!!Jeg var i gang igjen med ritt etter noen uker uten ritt, grunnet at kroppen har vært litt sliten. Formen føltes bra, og jeg hang bra med i starten. Når vi kom inn på første stiparti delte feltet seg, og jeg ble liggende i en gruppe med 5 andre ryttere. Godt og varmt var det også på bukkerittet, og nok væske er helt vesentlig for å holde 3 timer. Når det var ca 2 mil igjen til mål kom smellen, et resultat av for lite væskeinntak. Ble da utrolig tungt inn mot mål, og måtte slippe mange ryttere. Men uansett var dette en opptur i forhold til farrisrunden, og vi får jobbe videre mot Grenserittet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar